Objectiu Afosants Gener 2015

Hola a tothom! Estem molt contents d'informar-vos que ja està disponible el Nº2 de la revista de l'Associació Fotogràfica de Sants : Objectiu AFOSANTS!

1

Un nou número en el que hi trobareu entrevistes molt interessants, reportatges, tutorials i molt més!: Passem una tarda amb Carme García de Ferrando, coneixem al fotògraf Mariano Rubio, assistim a la conferència de Steve McCurry a Barcelona,  viatgem a Bulgària, la Cosa Vasca, EEUU i Méxic, ens tirem a la neu i riem amb els Pallapupas! Tot un munt d'articles per apendre i gaudir de la fotografía!

¡No te la perdis!

--

Encara no has vist els números anteriors de la revista?:

Objectiu Afosants nº1

Nº1 (Set.2014)

objectiu-afosants-esp1

Especial nº1 (Oct.2014)

 

 

 

Leave a comment



Eduardo Perucha Estebam

9 anys ago

Hola buenas tardes, soy un aficionado y amante de la fotografia y además vecino del barrio de Sants y estaría interesado uní e a la asociación. He visitado su página web, pero no he encontrado informaciónsobre los nuevos socios, cuotas, etc., por lo que ruego me faciliten esa información.

He sido autodidacta en la formación fotografica, les dejo un porfolio para que puedan ver mis fotografias.

A la espera de sus noticias, un saludo,

Eduardo Perucha Esteban

Carlos Gimenez

9 anys ago

Hola Eduardo!
Es fantástico que quieras unirte a esta aventura!, tienes a tu disposición toda la información respecto a las cuotas en la sección Uneix-te en el desplegable del apartado Contacte del menú superior (enlace directo: http://www.afosants.cat/web/uneix-te/).
También te invitamos a pasarte cualquier miércoles de 19 a 21h por el Punt Multimèdia del Parc de l'Espanya Industrial o bien los lunes a la misma hora por la Bodega Bartolí en calle Vallespir,41 que son nuestros puntos de encuentro , para conocernos y que puedas preguntar todo aquello que necesites saber sobre la asociación.
Te esperamos!
Saludos,
Equipo de AFOSants

CONTACTA AMB NOSALTRES

ASSOCIACIÓ FOTOGRÀFICA DE SANTS


calendari afosants

 AFOSANTS

Casa del Mig

Carrer Muntadas, 1-5

(Parc de l'Espanya Industrial) 08014 Barcelona

© Afosants.cat